Standarde de calitate

Calitatea inseamna sa furnizam clientilor nostri servicii care sa le satisfaca pe deplin cerintele. Calitatea nu este un element aleatoriu, ci rezultatul unei politici si unei structuri elaborate si dezvoltate pas cu pas pe parcursul perioadei de existenta a SC INOROGUL IMPEX SRL, ce are la baza o structura careia ii este asigurata permanent soliditatea.

Calitatea serviciilor prestate reprezinta preocuparea fiecarei persoane din firma. Credem ca excelenta in calitate este realizata prin crearea constiintei privind calitatea la toti angajatii si in acest scop angajatii vor beneficia de instruire in toate aspectele cerute pentru controlul calitatii.

Pentru atingerea obiectivelor sale privind calitatea SC INOROGUL IMPEX SRL mentine un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2001 certificat si implementat in cadrul societatii noastre din data de 05.02.2007.

Activitatile SC INOROGUL IMPEX SRL, importul si distributia unei largi game de produse pentru industria alimentara cum ar fi : membrane naturale ovine, bovine si porcine, membrane colagenice si poliamidice, aditivi, adjuvanti, condimente, se bazeaza pe o experinta indelungata, avand ca principale scopuri:

– Imbunatatirea calitatii este responsabilitatea fiecarui angajat al societatii;
– Maximizarea satisfacerii clientului va maximiza profitabilitatea si segmentul de piata.

Pentru atingerea obiectivelor sale privind calitatea SC INOROGUL IMPEX SRL mentine un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2001 certificat si implementat in cadrul societatii noastre din data de 05.02.2007.
Calitatea inseamna sa furnizam clientilor nostri servicii care sa le satisfaca pe deplin cerintele. Calitatea nu este un element aleatoriu, ci rezultatul unei politici si unei structuri elaborate si dezvoltate pas cu pas pe parcursul perioadei de existenta a SC INOROGUL IMPEX SRL, ce are la baza o structura careia ii este asigurata permanent soliditatea.

Obtinerea si mentinerea calitatii reprezinta angajamentul si participarea intregului personal al societatii si reprezinta aspectul esential al unei bune gestiuni la care managementul calitatii raspunde prin planificare, definirea responsabilitatilor si competentelor necesare, alocarea de resurse, pregatirea personalului pentru utilizarea mijloacelor materiale puse la dispozitie in mod eficient si in conditii corespunzatoare. Sistemul de management se aplica in toate compartimentele firmei si pentru toate activitatile desfasurate.

Managementul societatii aloca resurse si asigura disponibilitatea informatiilor necesare desfasurarii in conditii optime a activitatilor, respectiv proceselor, din cadrul societatii. Toate procesele sunt monitorizate, masurate si analizate in mod regulat, astfel incat sa fie implementate actiuni pentru a realiza rezultatele planificate si imbunatatirea SMC.

Calitatea serviciilor prestate reprezinta preocuparea fiecarei persoane din firma. Firma crede ca excelenta in calitate este realizata prin crearea constiintei privind calitatea la toti angajatii si in acest scop isi va educa si instrui angajatii in toate aspectele cerute pentru controlul calitatii.

Produsele noastre

Logistica